Επικαιρότητα:

Σκληρή επίθεση στη Δέσποινα Βανδή: Την πήρα από τέταρτο όνομα και την έβαλα πρωταγωνίστρια

23 Ιουν. 2016 - 04:58 | Show Biz
Σκληρή επίθεση στη Δέσποινα Βανδή:  Την πήρα από τέταρτο όνομα και την έβαλα πρωταγωνίστρια

Πως αυτή η κοπέλα ξέπεσε τόσο; Πως έφτασε να δουλεύει με δευτεροκλασάτα ονόματα…».

Με ανάρτηση στην προσωπική του ιστοσελίδα, ο Νίκος Μουρατίδης εξαπέλυσε επίθεση κατά της Δέσποινας Βανδή.

Διαβάστε ένα απόσπασμα από το άρθρο του:

«Γιατί μην ξεχνάμε ότι Βανδή έκανε τη δική της επιτυχία με προσέλκυση πολλών θαυμαστών εδώ και 22 χρόνια… άλλα επειδή έχει ο καιρός γυρίσματα, εκείνη η Βανδή του τότε, σήμερα τι έχει απογίνει; Γιατί πια δεν προσελκύει θαυμαστές, γιατί δεν κάνει πραγματικές επιτυχίες, γιατί υποφέρει για να βρει χώρους να τραγουδήσει και συνεργάτες; Πως κατάφερε και κατάντησε να δουλεύει με τον Χολίδη και μάλιστα να κλείνουν κακήν κακώς; Πως κατάφερε να της κάνουν αρνητική κριτική ακόμα και εκείνοι που την λάτρευαν;

Την Βανδή εγώ την γνώρισα το καλοκαίρι του 1996, όταν ήμουν μάνατζερ του Μαζωνάκη, και φτιάχνοντας ένα σχήμα για το καλοκαιρινό Bio–Bio την πήρα από τέταρτο όνομα και την έβαλα πρωταγωνίστρια δίπλα του. Εκείνη η κοπέλα του τότε, δεν έχει καμία σχέση μ’ αυτήν που είναι σήμερα.

Πολύς κόσμος του χώρου, δεν την χωνεύει-άγνωστο το γιατί. Είναι ο χαρακτήρας της, η νοοτροπία της, το ύφος και το τουπέ της; Ποιος ξέρει; Πάντως η πορεία της έχει περάσει πολλά σκαμπανεβάσματα. Από τον Βασίλη Καρρά και τον Γιάννη Πάριο, πέρασε στον Μαζωνάκη και τον Σφακιανάκη, και έχει φτάσει να δουλεύει πια με ονόματα και επιχειρηματίες που άλλες εποχές δεν θα το σκεφτόταν καν…

Πως αυτή η κοπέλα ξέπεσε τόσο; Πως έφτασε να δουλεύει με δευτεροκλασάτα ονόματα και επιπλέον να κλείνει κακήν κακώς το κέντρο που εμφανίζεται;

Είναι γεγονός πως η νύχτα της Αθήνας έχει υποστεί πλήγμα από την οικονομική κρίση, και κάποιοι καλλιτέχνες το έχουν αντιληφθεί και άλλοι όχι. Οι χρυσές εποχές των 5 και 6 ημερών στα κέντρα έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Μέσα σε αυτό το κλίμα αλλαγών πρέπει να προσαρμοστούν και τα «μεγάλα» πυροβολικά της ελληνικής δισκογραφίας. Ένα από αυτά και η Δέσποινα Βανδή, η οποία σαν να μην καταλαβαίνει τίποτα, πιο πολύ αυτοπροβάλλεται για την προσωπική συλλογή των ρούχων της ή σαν κριτής σε μουσικά talent show και λιγότερο ως τραγουδίστρια των μεγάλων επιτυχιών».